Snickers er stadig en sikker chokolade hit

smag ligesom Snickers
Please follow and like us:
0

Det første skridt indebærer at lave ‘nougat’, hvor det meste af proteinet er opbevaret, men du ville aldrig kunne fortælle det. Det smager ligesom originalen. Det bruger en kombination af kokosmælk, glat møtrik eller frøsmør, vaniljeproteinpulver, et klæbrigt sødemiddel og lidt mælk til dannelse af en tyk dej.

Jeg ved for nogle mennesker, kokosmælk er en ingrediens, der kan rammes eller savnes, men denne opskrift er tål Sikker på grund af den tilsatte mælk eller væske af valg. Du vil også tilføje proteinpulveret her og blande det hele sammen.

En hurtig note-Du vil gerne bruge et kaseinproteinpulver, et brunt risproteinpulver eller et paleoproteinpulver her. Fra opskriftstestning har jeg fundet andre former for pulvere for at lade smerten være klæbrig eller over tør. Hvis du vil have denne opskrift at have intet proteinpulver, er det helt fint. Det er stadig naturligt højt i protein uden det!

Før du tilføjer væsken, vil du tilføje dit smidige jordnøddesmør og klæbrige sødemiddel efter eget valg. Smelt disse to sammen, hvis det er muligt, fordi det gør det meget lettere at blande og danne sig i en holdbar dej. Jeg ville gerne gøre det smag ligesom Snickers nougat, så brugte jordnødde som mit nødsmør. For at holde det paleo eller hvis du har en peanutallergi, er den bedste bytte mandelsmør eller cashewnødder. Hvis du har en nødmælk, arbejder solsikkefrø smør eller sojødder smør godt.

Snickers har ingredienser som giver en god smag

Det sejte karamellag er min yndlingsdel og smager bedre end hvad en klassisk karamel ville smage som! Du ville antage at lave en sej karamel, du skulle være stående over et komfur i lang tid, men slet ikke – det behøver kun to ingredienser eller tre, hvis du vil have det super silkeagtig og cremet!

Enten mikrobølgeovn eller stovetop skal du simpelthen kombinere et nødsmør (jeg brugte jordnøddesmør, men vær så velkommen til at bruge mandel / solsikkefrøsmør) og et klæbrigt sødemiddel (denne sukkerfri ahornsirup fungerer godt!). Sammen producerer de en cremet, drømmende og klæbrig karamellignende tekstur. For at tage det op, anbefaler jeg at tilføje noget kokosolie, hvilket giver en blank og jævnere cremer.

Der er en valgfri del her, men jeg synes det er absolut nødvendigt at holde sig til en Snickers-bar. Tilsæt et lag saltede, knuste jordnødder (eller knuste nødder eller frø af valg) oven på karamellen, før du sætter søjlerne i køleskab til fast op!

Der kan være forskellige ingredienser i Snickers, som giver den helt rigtige smag

Den sidste del er chokoladebelægningen, og det er en simpel dip-bar i chokolade af valgmetode! For at holde denne 100% sukkerfri, brug disse stevia søde chokolade chips. Hvis det ikke er et problem, skal du bruge chokoladechips eller valg (så længe de er beregnet til bagning / madlavning). Jeg holder mig til disse mejeriprodukter og paleo-venlige chokoladechips som min go-to!

Alvorligt, hvis du nogensinde føler behov for at købe en Snickers bar eller protein bar igen, så tænk igen. Min hjemmelavede version er-

Protein-rige

Hurtigt og nemt

Fool-proof 3 Step Process

Brug kun fem ingredienser

Dairy Free og Low Carb

Sejt og fudgy

Børnevenlige

Fitness venlig

SERIOUS ADDICTIVE AND GUILT-FREE

Næste gang du overvejer at tilfredsstille din sult med en Snickers bar (fordi Snickers virkelig opfylder) ELLER du har brug for en butik købt protein bar, tænk igen. Disse sunde hjemmelavede uden bagte Snickers protein bar er dit svar!